Asså musik är bara för jävla bra

Jag skulle bara vilja stänga in mig i ett rum och sitta där och lyssna på all musik jag vill hinna lyssna sönder. Usch vad jag hat-älskar att hitta ett helt nytt band. Det är det bästa som finns att upptäcka dom där nya, helt fantastiska låtarna och samtidigt det värsta att ha en hel drös med låtar som man vill kunna sjunga halsen av sig till, men veta att man inte har tid till det. Varför är musik så jävla bra? Varför att det så jävla beroendeframkallande? Och VARFÖR har jag bara EN gb minne på min mobiljävel och inte råd med en iPod?? Varför kan jag inte spela precis allt på piano och gitarr för att ja suger på att läsa noter? Jävla pissunderbara musiker som får mig att känna mig så galet dålig på musik och samtidigt ger mig ett sånt sug att bara sluka alla deras låttexter och sätta på pappas svindyra surroundljud så hela huset skakar så jag kan skrika ut hur jävla bra dom är. Ibland glömmer jag verkligen bort varför jag älskar musik så mycket som jag gör. Det är min pissiga mobils fel som får mig att tröttna på mina sjuttio låtar som jag hinner lyssna sönder på typ två dagar. Det är NRJs fel för att dom är den enda radiokanalen som man får täckning av på vägen till skolan. Det är samhällets fel att det inte är accepterat att sitta hemma ett helt lov för att lyssna på musik.
 
Fuck er alla underbara musiker för att jag älskar er så mycket och tack för att ja får bli så förbannad att jag kan trösta mig i er underbara musik.
 

Kommentarer
Postat av: hawi

alltå bilden e ju bara helt underbar!!!!

2012-09-27 @ 21:30:57
URL: http://hawi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0