har insett värsta grejen

Jag vet inte om det är för att jag bor i världens ände, men jag har helt plötsligt upptäckt hur otrooligt kul det är att samlas för att se något på tv. Det blir värsta samanhållningen, och lite mer spännande än det hade vart annars, och så kan man köpa en massa onyttiga saker, snacka om värsta gulddagen i veckan! Har ju gjort det här en hel del den senaste tiden hehe..


Bert med kuster - huuur mysigt som hellst!
 
Awkward med Nathalie, också helt galet mys!!
 


Å sist men definitivt inte minst - eurovision med hela gänget!
Varför gör man (jag) inte sånt här oftare är min fråga?? Samla ihop folk bara för att se på Awkward, eller X-factor eller bolibompa eller nyheterna eller inte vet jag. Bästa ursäkten för att få träffa mysigt folk och äta godis jue!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0