har verkligen inte hänt något alls idag, så jag skriver alla småsaker

  • Jag är absolut kär i My Chemical Romance -skivan som jag köpte förra veckan. Den spelas bara om-o-om-o-om-o-om-igen!
  • Jag gjorde ett mål på basketen idag och lärarn kalla mig livsfarlig...
  • Jag kom nyss hem från aerobicsen
  • Imorn är det MTV music video awards och jag är konstigt nog fett taggad på å kolla! Försöker övertala Hanna att kolla med mig
  • Skrev nyss ett inlägg i klassen facebookgrupp som inleds med "vår klass suger", fast det var faktiskt ett positivt inlägg, jag undrade nämligen om någon var intresserad av en klassresa.
  • Ja, det var nog det.. Tack å gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0