Helgen dådå

Malin kom som sagt hit i lördags så jag slapp spendera natten själv. Vi mös på mitt rum med täcken, kuddar, glass, chips och Bert. Nästan oslagbar kväll, shit vad mysigt vi hade!!
 


 
 
Sen till Nathalie för att se första avsnittet av andra sesongen Awkward - varför är varje avsnitt bara en halvtimme långt?? Försöker gud straffa oss eller nåt?? Vi avslutade kvällen med att se LOL (obs - ej seriöst!).
 
 
Imorse tog vi oss till skolan för att ha veckans kortaste dag och tolv var klassen påväg hem till sängen igen. Jag var fett ambitiös och tänkte plugga matte, men det visade sig att jag bara hade ett halvt tal kvar på veckans beting.. Så då tänkte jag plugga tyskaglosor istället, men tydligen kunde jag redan dom.. Så nu sitter jag här på golvet och lyssnar på min nya My Chemical Romance-skiva och försöker hitta på något att göra.. Kanske laga middag till paranteserna? Fixa sig lite pluspoäng sådär? Jo, det blir nog bra!
 
By the way, gjorde mitt livs första fiskbensfläta idag (Julia fick bli mitt offer) blev rätt så bra om ni frågar mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0