Och nej, jag har inte vart för lat för att blogga - det kallas att vara upptagen..

Bloggade visst senast i torsdags och tänkte att ni kanske vill ha en förklaring? Okeejj dååå. I fredags firade nämligen jag och några underbara personer söta lilla Kristins födelsedag på hennes lantställe. Detta var troligtvis den absolut mysigaste och bästa och fantastiskaste övernattning jag vart med på! Och den fetaste.. hehe.. seriöst vi livnärde oss typ på socker, men gott vare!
 
Sen på lördagen kom jag hem vid middagstid och vi for till kuster där vi åt mumsig middag och tyckte det var dags att dra i oss lite socker - yay! Däckade direkt när jag kom hem!
 
Sen söndag morgon var det rise and shine och in till stada där jag satt barnvakt och tjänade en massa pengar - wiii! Och sen till sist for jag till Nathalie där vi spenderade kvällen men Awkward, Williams lista, Savage U, She's the man och (trumvirvel....) SOCKER!!!!
 
Det var alltså där jag vaknade imorse och därifrån jag for till skolan. Så, nu vet ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0