Ett söt-surt inlägg

Som ni nog vet har jag vart hemma enda sen i fredags. Men en hemsk feber har hållt mig sängliggandes sen dess så jag har knappt orkat göra något annat än att sova. Men nu är jag på förbättringsvägen och är taggad på att komma tillbaks till skolan! Idag ska jag duscha och byta lakan och det känns som höjdpunkten på veckan!
 
Tack vare denna jävla sjukdom missade jag Imagine Dragons-konserten som var i måndags som alla mina vänner gick på och som jag längtat efter i evigheter. Jag får fortfarande en klump i magen så fort jag tänker på det och jag grät verkligen hela den dagen, men nu är det bara att gå vidare - tydligen kommer dom tillbaks i sommar och alla har lovat att gå med mig!
 
Övrigt är det soligt ute och jag taggar upp mig för att klara dom sista sex och en halv veckorna i skolan och hoppashoppashoppas att jag ska kunna ta igen dom fem (!!!!) hela (!!!!) veckor (!!!) som jag missat sen sportlovet!!! Usch och fy och blä! Men solen lyser och jag kan nästan andas igen, och det är ju alltid något!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0