handikappsdisco for the win!

Igår lyckades jag smita från skolan klockan halv elva, så jag hann hem till ett! Hemma satt jag och chilladse lite tills klockan blev tre och det var dags att hoppa på bussen in mot stan igen, fast denna gång endast till Ekerö. Det var nämligen disco för funktionshandikappade där och jag hade lovat att volontära. Innan var jag sjuukt tveksam. Jag har ju gjort det förut och visst är det kul, men jag var sjukt trött och hade ju preciis kommit hem med tanke på att jag inte kommit hem alls dagen innan.. Men jag for iallafall in och gud en sån tur att jag gjorde det!
 
Denna gång var en Amanda med som jag snackat med lite kort några gånger men som var jätterolig! Och så var den ansvarigas dotter med som var ett år äldre än mig och som stod och sålde godis med mig. Och tillsist var en vuxen lattemamma där som hoppade högt när hon hörde att jag jobbar som barnvakt och verkade väldigt intresserad av att anställa mig - woophejdo!
 
Så som sagt var det en jävla tur att jag gick eftersom jag fick så trevligt sällskap OCH ett jobberbjudande, jag var nästan ledsen för att jag var tvungen att dra när det fortfarande var en timma kvar.
 
Jag tog dock inga bilder för att min mobil nästan var slut på batteri och jag var tvungen att ha den avstängd för att kunna lyssna på musik på vägen hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0