Helsingborg med världens bästa Madde

Dagarna i Helsingborg var verkligen perfekta och vi hade det roligt på alla tänkbara sätt! Bildernas tema blev för det mesta "Madde framför..." men jag fick några med mig eller oss båda på (tack vare vänliga främlingar). Här har ni bildbomben.
 
Madde i Fredriksdalsparken innan teatern.
 
Madde äter våffla innan föreställningen.
 
Madde under föreställningen (i regnskydd som världens snällaste grann-tanter lånade ut till oss).
 
Jag och popcorn i pausen.
 
Dagen efter for vi till Sofiero.
 
 
Jag i Labyrint.
 
Vi framför slottet.
 
Lunch på rummet.
På utflykt i stan.
 
 
 
 
Utsikt över Helsingborg och vattnet.
 
Middag.
Samma kväll gock vi också och såg Känn Ingen Sorg på bio. Så otroligt bra film! Se den!
 
Promenad med utsikt över vattnet sista morgonen.
 
 
Avslutande morgon-fika innan vi splittrades och min familj hämtade mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0