Lever gött

Jag har försökt hålla kontakten med er via telefonen, men den är lite kinkig när det kommer till bilder... I tisdags spontanfikade jag och gänget på muffinsfabriken iallafall.
 
 
 
Jag fick ett hjärta i min muffins!
 
Fina tjejor!
 
Och sen lagade syster blåa amerikanska pannkakor med sirap och kokos till middag.
Och igår var jag, Nathalie, Hanna och Eric på minifestival i Slussen. Fem timmar, sex band, en redbull och sjuukt mycket bra musik!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag slaggade sen hos Nathalie. På vägen hem knyckte vi med oss en sån där gratis poster som skräpade på vägen till tunnelbanan OCH gitarrsträngen till sångaren i I Am So Me (absolut nya favoriter!).
 
Jäklar vilken lyckad tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0