Nä usch vilken dålig bloggare jag är

Men till mitt försvar har jag inte suttit något alls vid datan de senaste dagarna så jag har inte ens haft tillfälle att skriva något inlägg.
 
Igår var sista dagen på jobbet och vi fick fara in till Ekerö för att packa upp grejerna från Birka, skriva utvärdering och blev sen bjudna på lunch vid findukat bord med ljus (extremt mysigt med tanke på regnet utanför!). Vi blev överösta med komplimanger om hur bra vi skött Ansgarskapellet och fick till och med en varsin present. Jag fick Jonas Gardells "Torka aldrig tårar utan handskar".
 
 
Eftersom vi var klara med allt redan klockan ett hade jag som plan att fara in till stan med Anna. Men hon mådde inte bra, så Kristin kom till min nöd och vi hade en jätterolig dag inne i stan. Vi lyckades inte hitta det jag letade efter, men vi lyckades spontan-gå på Dumma Mig 2 och köpa typ världens sötaste ring, så helt misslyckat blev det ju inte! Förresten träffade jag på Emma S inne på Ekerö i typ tio minuter vilket var hur kul som hellst, vi fick lixom snacka igenom det senaste überfort innan jag var tvungen att ruse vidare in till stan.
 
 
 
Ha de gött!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0