Ny kärlek

Vi har bara vart tillsammans i fyra veckor, men det känns redan så rätt. Du gör mig så glad och tröstar mig när jag är ledsen. Du myser med mig framför filmer när jag är trött. Du är det sista jag vill se innan jag somnar och det första jag vill se när jag vaknar. Jag är så rädd att vårt för hållande ska ta slut, så jag njuter verkligen av varenda himmelsk stund jag får med dig. Älskar dig!
 
Japp, så seriös känner jag mig idag. Skåda att jag till och med sattit fast ögon och mustash på min lilla älskare. Typ det mest produktiva jag har gjort idag.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahaha du är såååå rolig!!!!!

2013-08-23 @ 15:03:05
URL: http://amillionfeelings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0