Så himla bra kväll

Igår blev det sushi till lunch med Kristin och Michaela
 
Och Kristin åt denna klump wasabi. Gud vad jag garvade! Video finns på min instagram @emmanordemo.
 
Sen for Kristin, Madde och Nathalie med mig ut till min lilla ö.
Detta roade vi oss med på bussen.. (Bortsett från vår låt-tävling).
 
Söta!
 
Efter många om och men slutade vi tillslut som en skön skara människor hemma hos Hanna igår kväll där vi åt massor med mumisgt grillat med pastsallad och skrattade tills vi fick ont i magen. Jag fick fiina presentisar (kan visa senare..) Och sen patrullerade vi vidare till Sandtäppan där vi skrattade oss vidare genom natten. 
 
Kristin, Madde, Nathalie, Jenny, Hanna, Eric och Max. På middagen var dessutom Malin och Emma med, men de följde inte med till stugan.
 
Det var verkligen en perfekt kväll och jag är så himla nöjd!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0