Slutet gott, allting gott

Så var det över. Två års tittande på Gossip Girl och vippshipps så är avsnitten slut. Om jag ska vara helt ärlig så har de senaste sesongerna vart riktigt sega och det är nästan skönt att det är slut, haha! Jag vet inte om jag är nöjd med slutet heller, men allt löste sig ju iallafall och det är ju helt klart bra! Att vi inte fick se mer av Jenny tyckte jag också var tråkigt eftersom hon var min favoritkaraktär. Men som sagt, nu är det slut. Nu är det dags att gå vidare, jag har massor av serier som väntar - och först ligger Pretty Little Liars.
 
Bytt ut mina trasiga hörlurar mot sprillans nya har jag också gjort idag. Jag är därför mycket nöjd med allt jag har gjort, mihi.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0