Här var det gran!

Idag har vi fått granen huggen också! Vi brukar ha det gjort till första advent,men i år räckte inte riktigt tiden till. Vi for i alla fall till morbrors plantering och snodde en ful en. Ja ni hörde rätt - en ful!!! Varje år tjatar jag på mamma och pappa att vi ska skaffa en ful gran, jag tycker det är synd om alla fula som alltid blir bortdömda och att det bara är dom fiiina och symeetriska som ska få följa med hem. Men i år hittade vi en sån ful att alla i familjen blev kära, fatta min lycka!
 
Mamma och pappa sågar.
 
Här ser ni varför den är så underbar, hahahaha ser ni toppen??
 
Dags att bära till bilen. Själv bär jag den lilla som fåglarna ska få.
 
Gran lastad och klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0