Idag har jag och kuster jobbat

Jag var ledig från skolan idag och skulle fara in till stan vid tolv för att jobba med Kuster vid tre, men när jag gick upp ringde hon och sa att hon slutat. Det var bara för mig att slänga på mig kläder och smink och på tio minuter satt jag i bilen med mamma påväg till färjan. Vi hann med färjan så jag var inne redan vid elva. Kuster hoppade på min tunnelbana och sen for vi in till Haninge för att dela ut informationsblad åt Bostadsförening Väduren. Denna gång gick det snabbare då vi bara skulle lägga en i varje brevlåda, istället för att posta brev med namn på. På två och en halv timme var vi klara och hade tjänat sjuhundra kronor. Vi firade med en pizza innan vi for hem.
 
Moms.
 
Dessa har jag skrattat åt i hissar hela dagen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0