Asså jag är så förbannat jävla skitkorkad!

Jag satt här hemma i min ensamhet och letade efter något att roa mig med. Jag surfar runt lite på nätet och youtube och kommer att tänka "Men den där torka aldrig tårar utan handskar har jag ju inte fått tid att se tidigare..." Så här mycket har jag nog aldrig gråtit till en film/serie! Eller jo det har jag nog, men fyfaan vad jag grät och fyfaan vad bra den var! Jag rekomenderar den helt otroligt starkt, men köp en låda näsdukar först. En stor en!
 
 
Kan förresten berätta att jag har feber och måste vara hemma imorn. Igen. Asså hur många gånger ska jag egentligen bli sjuk under det här året? Eller när ska jag bli frisk igen är väl den riktiga frågan... Av de en och en halv månad det här året har bestått av har jag då inte vart frisk speciellt många minuter!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Naw, hoppas du mår bättre snart \('-')/ kraaaam

2013-02-17 @ 19:12:57
Postat av: Anonym

Stackare :( krya på dej <3

2013-02-17 @ 19:20:08
Postat av: Anonym

/ Madeleine

2013-02-17 @ 19:20:32
Postat av: Hanna

alltså jag såg den och jaaa
jag fick samma reaktion.
så jävla hemsk och så jävla bra!
Jag tycker verkligen synd om dig!!!! hoppas du blir frisk snart. kanske en riktig docktor hade vart något?

2013-02-18 @ 17:19:30
URL: http://hawi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0