Hej alla tappra!

Som har orkat läsa alla mian korta updates om mig och mina bacillusker. Idag mår jag faktiskt rätt så bra och har till och med orkat sätta mig vid datorn. Jag har suttit i flera timmar och letet sommarjobb i Norrland men det verkar ju helt omöjligt. Nu har jag en lista på åtta nya ställen att ringa till, men jag kan ju medge att mitt hopp börjar brista lite...
 
Jag vet att jag borde leta sommarjobb här hemma samtidigt. Men sommarjobb i största allmänhet verkar ju som ett hopplöst projekt. Nä men nu får jag pigga på mig lite! Melodifestivalen ikväll och jag kan förhoppningsvis samla nog energi att ta mig till kuster och se på det med resten av släkten. Första gången jag lämnar huset på en hel vecka - woho!!
 
Å maj gad, she's alive!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0