Jaa.. sen i Onsdags har ni ju inte fått veta mycket om mitt liv

Men jag kan berätta att jag hade en vild Alla Hjärtans dag med två fina pöjkar! Jag var nämligen barnvakt åt mina små söta kusinisar! I skolan fick vi dessutom använda hela engelskalektionen (två timmar och tjugo minuter!) till att klippa hjärtan till alla hjärtans dag-kort och vara allmänt oseriösa. Jag hann också träffa syster i typ två minuter innan jag skulle till kusinerna. Hon är nämligen i El Stockholmo över helgen så jag fick ett fint brev från henne och en huvud-bandana som hon stickat (jättefin! Jag visar er sen..)
 
Alla hjärtans dag-kort från Julia
 
Alla hjärtans dag-brev från syster
 
På fredagen var jag sen barnvakt åt ett annat par och kom hem till faster först klockan tolv där jag fick sova för andra natten i rad.
 
Och sen fick jag äntligen en hel dag med syster igår då vi gick runt på stan och kollade i affärer, fikade och sen - ÄNTLIGEN - gick på Ego, som vi har längtat efter att se sen vi först såg trailern i Oktober! Och jag kan starkt rekommendera den!
Lite för lite hångel om ni frågar mig, men det var på ett sätt skönt, då det gjorde den allt ifrån amerikansk. Jättemysig iallafall, om ni frågar mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0