Jag mår nästan bra nu och solen skiner.

Hallelujah! Nu är jag så jävla redo för sportlov. Jag ska bara vila hemma idag och imorn men SEN! Jag har inte så jättemycket planerat för lovet, men detta har jag iallafall:
 
  • Die Hard-maraton med Nathalie och så ska vi äääntligen se nya Dia Hard på bio. Vi har längtat sen typ Oktober, men min penga-brist och sjukdom har skjutit upp det hela tiden. Nu är jag taggad somm faan!
  • Shoppa klänning till morbrors femtio-års-fest med kuster. Jag har inte shoppat på evigheter och speciellt inte med henne. Detta är något jag ser sjukt mycket fram emot.
  • Hinna träffa Elinisen som är tillbaks på ön (hon bor i Karlstad nu för tiden).
  • Och försöka få nån minut med Hannapanna som jag inte träffat på hur länge som hellst.
 Jag är redo för att leva lite igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0