Och duktigheterna fortsätter...

Det där med att det skulle bli roligare, det tar jag tillbaks, men duktig har jag iallafall vart!
 
Jag har färjat ögonbrynen.
Före
 
Efter
 
Packat ur väskan sen lördagens övernattning
 
 
Hängt upp fina grejor på min nya lina. Det ska egentligen vara bilder där, men dom är jag inte klar med än, så detta får duga så länge.
 
MTV för att reta pappa och biljetten till den bästa dagen i mitt liv!
 
Diverse biobiljetter och ja.. lite annat kul..
 
Sen har jag också sorterat smutstvätt och lagt i tvättkorgen.
 
Och bytt lakan i sängen! (Och så har jag diskat också, men det behöver ni nog ingen bild på hehe..) (Inte för att ni behövde bild på något av ovanstående heller nu när jag tänker efter) (hehe..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0