We're gonna die, die, die as hard as we caaaaan!

I tisdags for jag för första gången på typ två veckor bort från ön och in till stada där jag och Nathalie hade genomgång på gymmet. Sen for vi hem till mig och bakade kioskenbollar, poppade popcorn och såg på underbara Die Hard 1.
 
Babes på gymmet.
 
Kioskenboll - mums!
 
Och älskade Bruce Willis!
 
Sen under natten roade vi oss dessutom med tjesnack och Geordie Shore (åh maj gad vad jag älskar det programmet!). Nästa morgon åt vi amerikanska pancakes me glass till frukost och såg Die Hard 3 (den bästa av dom alla!).
 
 
 
 
Och sen for vi tillbaks in till stada för att äntligen få se Die Hard 5 på bio. Vi skulle egentligen ha sett den redan på premiären för två veckor sen, men jag jobbade både den kvällen och kvällen efter det och sen dess har jag vart sjuk. Men nu har jag iallafall sett den! Och den var .. inte så bra. Klart sämst av dom hittills, men det var kul att ha sett den och man kan aldrig få för mycket av Bruce Willis!
 
Efter bion hade jag lite väntetid tills bussen skulle gå, så jag droppade in på ungdomskvällen och fick sällskap med massor av fint folk hem. Ett bra slut på en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0