2012 highlights

Jag kan börja med att berätta att det här året har vart det bästa som jag kan minnas. Det har innehållit så mycket skratt och kärlek att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Tack alla som har förgyllt det här året och hoppas att nästa blir minst lika bra! Här är mina highlights av det gågna året, enjoy your reading!
 
 
Michaelas teateruppvisning
 
Första övernattningen i Leffes Stuga med mina nya vänner
 
Romme med klassen
 
Promenad och mys med syster och kusiner
 
Tokigheter med kuster.
 
Silver- och brons medaljörer i slalom i Fjätervålen.
 
En solig och mysig vår-helg med Hanna.
 
Michaelas film-premiär.
 
 
Tokigheter på sommarstället.
 
Simple Plan-konserten. Den bästa kvällen i mitt liv!
 
LMFAO på grönan med Nathalie och Madde.
 
En övernattning hos Nathalie som spårade. Mycket.
 
Sköna dagar i skolan.
 

Skåne med Hanna.
 
Loreen vann Eurovision under en oförglömlig övernattning.
 
Systers student.
 
Bästa sommaravslutningen ever.
 
Rix FM-festival och en oslagbar kväll på stan med Nathalie och Madde.
 
Hanna blev stor och slutade på Tappen.
 
Paddlingsemester med familjen.
 
Grönan med vänner och dåvarande pojkvän.
 
Allmänt sommarbus.
 
En misslyckad dip-dye.
 
En vädervarierande sommar fylld av arbete.
 
Mysig semester i södra sverige med den bästa födelsedag jag kunnat önska mig.
 
En fantastisk dag i Lund tillsammans med familjen och Madde. Nu blev jag helt säker på att det är här jag ska bo efter gymnasiet!
 
Årets Urkult - magiskt!
 
Utomhusbio i Rålis.
 
Invigning av Jennys lägenhet i Sumpan involverande bland mycket annat en kokosnöt...
 
Zumban började.
 
Besatthet av Awkward och Williams lista.
 
Minisemester med Hanna i Leffes Stuga.
 
Halloween.
 
Portkos 1321.
 
Tillskott av hål i öronen.
 
Larvig längtan till julen - som vanligt..
 
En rätt så tokig avlsutning av Zumban.
 
En helt fantastisk julkallender av folk som jag inte kan tacka nog!
 
Julafton.
Färgning av ögonbryn och blekning av underhår.
 
Och tillslut nyår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0