Det är så konstigt att va sjuk när man inte mår dåligt.

Missförstå mig rätt, jag sitter ju inte direkt hemma och skolkar, men jag har ju ingen feber eller nåt. Och mellan mina extrema huvud/käk/öronvärks-attacker mår jag ju helt som vanligt. Det känns lixom onödigt att gå runt hemma och göra ingenting medan läxorna bara blir fler och fler och alla mina böcker är i skolan. Men så kommer det plötsligt värsta attacken och jag vill bara skrika för att allt gör så ont, så jag förstår varför jag är hemma...
 
Jaja, man får ta det dåliga med det bra. Nu kan jag ju faktiskt göra en massa saker här hemma. Som till exempel tömma de sista kassarna med saker till rummet, spela lite musik (fast tyst då), sepå serier jag missat och äta en massa. Läkarn sa seriöst åt mig att det är bra om jag äter mycket och tung mat, för då åker blodet ner till magen istället och slutar göra besvär i huvudet. Ska nog gå och ta en semla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0