Hej hopp gummisnopp!

Jag sitter just nu i mitt fina, nyrenoverade rum och typ njuter. Det är så fint! Nu är det MITT rum och inte mitt och systers rum där syster flyttat ut ifrån! Jaja, det jag skulle berätta var att jag höll på att plocka upp lite kassar i diverse skåp och lådor som inte har kommit på plats än, typ sånna här:
 
 
Och så hittade jag mitt i allt ett par främmande byxor, som jag varken tror är mina eller systers. Jaja, jag vet inte vems det är eller om jag hade tillåtelse att klippa i dom - men nu har jag iallafall ett par nya shorts!
 
 
 
Juste, kan ju berätta att i och med renoveringen har jag lyckats fixa en skrivbordslampa. Och vad betyder detta? JO! Att ni kommer kunna få bilder av mig där man kan se än min kontur! Wihoo!
Jag förstår er chock!
 

Kommentarer
Postat av: hanna w

snygga shorts! :D
DU! vi ska träna!!!!!!

2013-01-29 @ 15:17:40
URL: http://hawi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0