Idag finns det inget att skriva om

Tänkte jag, men sen började jag tänka efter. Det finns i alla fall lite att berätta om, om ni orkar läsa alltså...
Bortsett från skolan så har jag och Kristin gått till Dr Martens-butiken ganska nära skolan och suktat efter alla fina skor. Jag ska försöka spara ihop till ett par! Men alla mina pengar försvinner ju på något märkligt sätt hela tiden. Tycker att någon borde ge mig skatteåterbäring eller nåt, synd att jag inte betalar skatt hehe..
 
Det andra som hänt idag var att jag och paranteserna var och kollade på tapeter till mitt rum, men det gick åt helvete. Mamma och pappa är typ besatta av att det inte får vara någon plast i tapeterna och bland tapeterna som inte hade det fanns det bara EN vit- och gulrandig tapet men den hade helt fel gula färg så vi gick därifrån tomhänta..
 
Aa det var typ det, men nu får ni inga fler inlägg för jag är trött och har inget mer att berätta och ska kolla på Hollywoodfruar - puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0