Jaa.. vad ska man säga om mina föräldrar?

Ända sen vi flyttade in här (för tio år sen) har jag och min syster tjatat om att mamma och pappa ska renovera vårt rum. Åren gick och mamma och pappa renoverade alla rum i hela huset (bortsett från toaletten) OCH flera av bodarna, men vårt rum förblev orenoverat. För ungefär två år sedan började de diskutera att man kanske ska ta sig an döttrarnas rum? Någon gång...
 
Och så igår KABAM! skulle det helt plötsligt börja fixas. Så idag har jag och mamma spenderat hela dagen med att tömma mitt rum på grejer. Tänkte visa er lite vad som hänt.. Såhär såg det ut tidigare idag:
 
 
 
 
Och nu är det såhär:
 
 
 
Och vart sover Emma då, undrar ni säkert, joo..
 
 
I vardagsrummet såklart!! Kul att spendera en månad utan en dörr att stänga om sig eller något privatliv.. Jaja, vi får hoppas att rummet blir fint sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0