Lite sent julpyssel

Nu under jultiden så har jag pysslat ihop en hel del julklappar som jag har längtat efter att få visa er, men inte kunnat eftersom alla inte fått dom än. Men nu så har dom det, så det är dags för mig att visa er mina små pyssel. Tyvärr glömde jag fota vissa innan jag gav bort dom (braaa där Emma!) men här är de som jag har kort på:
 
Jag har pysslat ihop dessa LP-klockor och gett lite hit och dit. Från vänstra hörnet räknat är dessa till Hanna, Nathalie, Lisa och Robin, och den sista är min - hihi! Är galet nöjd med dom och de var roliga att göra, hoppas att de som fick dom är lika nöjda som jag!
 
Sen var jag lite påhittig och köpte plektrum till mina gitarrspelande vänner, men jag lackade fast lite bilder på dom först. Till Nathalie är det plektrumen med hon och jag på, Alexander Skarsgård och My Chemical Romance. Hanna fick med oss på, Liston (hennes hund) och All Time Low. Sist men inte minst fick kuster tre stycken med oss på, Avril Lavigne och Alex Pettyfer.
 
Och så gjorde jag även denna till Hanna. En kortlek med en sak som jag älskar med henne på varje kort. Är grymt nöjd med den och det var kul att göra den och minnas allt tokigt vi gjort tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0