Nej. Jag är inte död.

Jag hara bara haft det väldigt virrigt. Väldigt. I fredags drog jag hem från skolan för att jag hade så jävla ont i öronen/huvudet/käkarna. Och sen igår renoverade vi klart mitt sovrum trots den där jävla värken som aldrig går över. Malin och co. var hema hos oss och åt middag och vi hade typ bästa kvällen ever och sen sov jag första natten i mitt alldeles egna och fina sovrum.
 
(Försökte ladda upp denna bild igårkväll men då ville den inte)
 
Sen idag har jag bråkat lite med föräldrar, lyft upp alla saker som saknades på mitt rum, farit in till stan och vart barnvat, våldgästat hema hos Madde, fått reda på att det tydligen var zumba idag och jag totalt lämnade min kollega Hanna i sticket (käns ju sådär lagom bra) och nu är jag hemma hos Julia (som är i duschen just nu) och ska snart äta middag. Här ska jag också sova inatt. Trots att min jävla skitvärk aldrig vill gå över! Det är inte säkert att jag pallar hela skoldagen imorn...
 
Ja, det var det. Och det var tusen gånger snurriga i verkligheten än det verkar, så ni får helt enkelt förlåta min dåliga uppdatering och skicka lite godis och kramar åt mig, för jag tror nämligen att det är bästa medicinen mot min märkliga åkomma som inte verkar försvinna av vare sig alvedon eller ipren. Eller båda samtidigt (tro mig jag har testat, fast man blev trots allt lite gladare - hihi!) Jag kan ju passa på att be om ursäkt för ett skitlångt inlägg också, medans jag väl håller på och skriver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0