Pain in the ass (fast head)

Idag gjorde mitt huvud fortfarande ont, så jag beslutade att gå till sjuksyster. Hon sa att min värk lät allvarlig och bokade en akut tid åt mig på vårdecntralen. Där träffade jag en läkare som efter några undersökningar kom fram till att han inte visste vad det var för fel på mig, så han skickade hem mig med förhoppningar på att det är ett virus som spökar och tillåtelse att stanna hemma några dagar. Jag fick inte ens några värktabletter! Och varken Ipren eller Alvedon har hjälpt på något vis den senaste veckan. Kul. Så där har ni mitt liv några dagar framöver. Stanna hemma och vänta på att en värk som redan pågått i sex dagar mirakulöst ska försvinna. Som sagt, kul.
 
Nu ska jag sitta och tröstäta vindruvor och drickar liter med te!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0