Bildbomb á la semester del 1

Nu är jag äntligen hemma och kan dela med mig av allt det goa jag har upplevt under de senaste tre veckorna! Jag har delat upp tiden i tre delar för annars skulle ni drunkna i bilder. Här har ni alltså min sommar del ett.
 
Jag och Nathalie fick fara upp med buss för att min familj inte hade plats för oss i bilen.
 
Sen var det dags för midsommar som vi firade tillsammans med våra vänner där uppe på deras lilla stuga på deras lilla ö och gör allt som vi brukar göra där - njuter!
 
 
 
Fina midsommarflickor!
 
Herregud så gott vi åt där!
 
 
 
 
Tre till sånnahär fina aborrar drog jag och syster upp!
 
Som vi sen stekte över elden.
 
Och åt upp, sjuukt goda var dem!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0