Idag har jag och kuster fart in till stada

Första gången jag lämnar ön (bortsett från Birka då..) på typ en vecka och herregud vad skönt det var att äntligen andas lite avgasluft igen! Det känns som om jag gått runt som en zombie här hemma, men nu är jag mitt gamla jag igen! Så nu blir det (efter jättemycket trassel) dagen i bilder.
 
Det här åt jag till lunch (mums!!)
 
Och här är min trogna kompanjon.
 
Här är hur glada vi var över att äntligen vara återförenade.
 

Och såhär mycket skrattade vi (förlåt Malin).
 
Och det här kom jag hem med
En präglingspenna till mina kort (jag har förresten gjort massor som jag glömt foto och visa er..).
 
Samt ett par nya skor från New Yorker för en femtiolapp.
 
Sen handlade jag födelsedagspressenter till syster också. Men vad det är får fortsätta vara en hemlighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0