Igår blev jag då vuxen

Jag la kameran på kvällen på natduksbordet så att jag faan i mig skulle ha den med mig hela dagen ända från början! Tyvärr låg den dock kvar där hela dagen och jag fick knappt någon bild alls av min efterlängtade artonårsdag. Inte för att den varsärskilt mycket att fota. Vi städade och lagade mat första halvan och firade litemed släkten på kvällen. Inte direkt en pang-artonårsdag, men det räckte för mig. Fira ordentligt får jag som sagt göra någon annan dag!
 
Detta var iallafall det jag fick
 
The Perks of being a wallflower, kinderägg och Skittles, Skattjakten, Emblas hemlighet och Pretty Little Liars, nagellack och parfym, pengar, spotify och (helt överraskande) en iPhone 4s.
 
Väldigt mycket med tanke på att jag bara önskat mig pengar, men jag blev självklart grymt glad för alltihoppa! Att jag helt plötsligt skulle vara en sån där iPhone-människa hade jag aldrig trott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0