Det där med att åka hem gick ju inte sådär jättebra för mig hehe..

På tunnelbanan hem från Michaela igår ringde Hanna och frågade om jag ville följa med till laxsjön, så på Munsö hoppade jag av bussen och for med dom dit istället. Dock var bommen nere till laxsjön så vi fick byta till Pölen, men det var ju inte så illa det heller. Vi solade och badade och brottades och skrattade.
 
Inga kommentarer om min hudfärg tack!
 
 
 
Såhär kul tycker jag och max det är när Hanna och Eric hånglar.
 
 
 
Sen for vi alla hem till Hanna och åt middag. Sen såg vi på Die Hard 3 och 4 och jag planerade att fara hem. Men det gick inte så bra då jag blev nerbrottad i soffan och tvingad att stanna ytterligare en film. Vi såg på Baksmällan och vid ett-tiden på natten fick jag skjuts hem av Max innan jag däckade i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0