Hola!

Nu har jag packelipackat min fina, stora ryggsäck och har lite ångest över att jag ska bära runt den imorn. Jag kanske panikbyter till en rullväska.. Vi får se! Imorn farar jag iallafall tillsammans med mina kära vänner till Värmdö där Kristin har sin lilla stuga och där vi ska spendera nätterna fram till Torsdag. Uppdatering kan jag inte lova er (spelar inte så stor roll då typ hälften av mina läsare kommer att vara med mig..), men ska försöka slänga iväg nåt mobilinlägg.
 
Nu ska jag bara göra det lite finare på rummet då syster kommer hem imorn och får flytta in hos mig eftersom jag är borta hehe.. Fint skare va!
 
 
 
 
Hoppas ni har det mysigt medan jag är borta, det ska jag iallafall se till att ha det. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0