Jag visste inte att man kunde ha så här ont och må så här bra!

Just nu sitter jag på centralen och väntar på em buss som ska ta mig upp till Norrland igen. Allting värker, jag börjar bli förkyld och jag släpar på typ tre skittunga väskor - men shit vad kul jag har haft det! Vi har skrattat med främlingar från alla delar av Sverige, sjungit, och framför allt hoppat till den mest fantastiska artisten efter den andra. Jag fick se så sjukt många av mina favoritband att jag blir alldeles lyrisk bara av tanken att jag sett dom live!

Men det ska trots allt bli skönt att få sova i en riktig säng igen, och ännu bättre är att den sängen är i mitt .älskade Norrland! Nu är det en och en halv vecka kvar där uppe och det känns så grymt skönt! Jag har bara en sjutimmarsresa med buss ensam kvar.. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0