SOMMARLOOV!

Igår var jag i skolan för sista gången under min tid i andra ring. Helt plötsligt var ännu ett år över och nu är det bara tio veckor som skiljer mellan mig och det sista året i den mest fantastiska miljö jag någonsin vistats i. Det var också sista dagen som Lena var vår klasskamrat. Allt känns så sjukt konstigt och tiden bara flyger iväg, men jag ska erkänna att det är riktigt jävla skönt att det är sommarlov, något som vi alla är otroligt förtjänta av!
 
Vi passade på att ta ett gruppfoto nu när alla var finklädda och samlade.
 
Sen for jag vidare till Thorildsplans gymnasium där Eric och Gustav tog studenten. Alla var jättefinaklädda och vädret var fantastiskt.
 
Eric och Hanna.
 
Efter fick jag och Hanna åka med på flaket och det var grymt kul! Och blött hehe... Dock har jag inga bilder eftersom jag varken vågade ta med mig kameran eller mobilen på flaket. Efter följde vi med Eric hem till hans mottagning där vi äntligen fick duscha. Dock hade en Monster spruckit i påsen med mina fina extrakläder, så medan alla på mottagningen gick runt i fina märkeskläder fick jag låna Hannas (föredetta mina, men som jag vuxit ur) fläckiga, smutsiga, trasiga mjukisbyxor, hennes trosor och hennes nya tröja. Det var ju tur att hon har ett lager kläder hemma hos Eric!
 
Kvällen var iallafall grymt kul. Vi asgarvade och åt oss tjocka på smörgåstårta - mums! Tillsist for jag hem med Hannas familj medan hon var kvar hos Eric och kom hem vid halv tio. Shit vilken bra början på lovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0