Den bjuder jag på

Idag hade vi bara en timma matte som började halv nio, så vid halv tio hade jag slutat skolan för idag och var påväg till gymmet med Lena och Nathalie. Där körde jag en timmas kondis (15 min spinning, 10 min rodd, 10 min jogging, 10 min stairmaster och till sist 15 min crosstrainer) och avslutade med hundra sit-ups och rygglyft på medicinboll. Svettig sprang jag sen till tunnelbanan och nu har jag vart hemma sen två. Jag skulle egentligen börjat plugga redan då, men Hanna ringde och vi hade så mycket att prata om så tiden drog iväg lite hehe.. Men nu kör vi! SVENSKA-ANALYS! YIPPIE KAYEY!
 

Kommentarer
Postat av: hanna w

:) <3

2013-03-11 @ 21:58:35
URL: http://hawi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0