Har nu skickat in alla uppgifter som skulle vart inlämnade innan sportlovet!

Nathalie brukar tycka att det är vääldigt roligt - och lite elakt - när jag hjälper till att rätta hennes texter i skolan. Jag har nämligen alltid massor av saker att anmärka på. Jag har dock en anledning till detta, och det är inte att Nathalie suger på att skriva uppsatser (faktiskt!), utan att det är så min pappa alltid har gjort på mina. Han har nämligen vart journalist och är lite som skrivspråkets Hitler. Allt som inte passar perfekt in i hans idé av hur man skriver ska förintas - mohahahaha! Om jag har bevis? Japp!
 
Detta är då en text som jag var HELT klar med, och bara ville att han skulle ta en snabb titt på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0