Hip hip hurray!

Idag är jag och gänget hemma hos Julia för att fira hennes och Lenas födelsedag. Hela gårdagen sprang vi runt i staden för att hitta dom perfekta presenterna, och jag måste säga att jag blev väldigt nöjd! Här har ni dom:
 
 Till Lena körde vi på svenskt tema
Sweden-strumpor, I<3Stockholm-stringtrosor och en I<3Swedish Boys-tröja
 
Dessutom har jag gjort en bland-cd med "Svidens gräjtest hits!"
 
Och till Julia har vi:
En 1D-mugg och handklovar (hon fyller trots allt 18 och jag hittade dom för ett fyndpris!)
Övrigt får hon också ett halsband av alla oss vänner som jag ska försöka få bild på idag..
Och JA, jag vet att bilden är upp och ner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0