It's friday, friday, gotta get down on friday

Fredagen spenderades först i skolan. Sedan drog jag, Nathalie, Kristin och Lena till gymmet där vi först värmde upp, sen spontan-gick på ett yoga-pass (aj vad jag har ont i kroppen idag!) och sen gymmade lite till (vi var på gymmet i tre timmar hehe..). Sen gick vi och åt goood mat på Subway och sprang runt lite i affärer tills klockan var åtta och jag drog vidare till rockcafét där jag hade det mycket mysigt. Till sist tog jag, Hanna, Eric, Sebbe och Max bussen till färjan där jag lyckades matcha med Jackie (min granne) att få skjuts sista biten hem. Nu var klockan halv tolv, så jag tog ett natt-mål innan jag la mig i sängen med te och Geordie Shore och till sist somnade. En allt som allt mycket mysig kväll!
 
Hahaha, förlååt Kristin - jag kunde inte motstå det!
 
Lena.
 
Nathalie.
 
Jag och Lena som... ehh.. jaa..
 
 
Och tillsist rockcafét. (Jag är såå bra på att ta bild, jag vet!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0