Jaha, då var det dags att åka då..

Nu är jag färdigpackad och imorn efter skolan far jag och familjen till Arlanda för att möta släkt och vänner och hoppa på flyget till Norge (exotiskt - i know!) där vi ska spendera resten av veckan för att fira morbrords 50-årsdag. Vi ska åka skidor, simma, skratta och fira. Jag är fett taggad och tror det kommer bli jättekul! Jag är dessutom fast besluten att fota fett mycket denna gången så att jag verkligen har en fotobomb att komma med när jag kommer tillbaks - Malin, hjälp mig! Hur det blir med uppdateringen här får vi däremot se. Jag har inte förtidsinställt några inlägg, men om dom har wifi på hotellet kan jag säkert slänga upp några mobil-inlägg. Lova bara att ni inte lämnar mig nu när jag är borta! Puss så länge och ha det så kul här hemma!
 
Mamma och pappa snodde åt sig vår enda stora resväska. Så jag drog ner till grannen och frågade om dom hade någon att låna ut.. Det slutade med att jag nu har en större väska än mamma och pappa tillsammans. Känns bra!
 
Hejdå så länge!
 
See ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0