Inte långt borta att skriva ett låångt och aargt mejl till skolverket just nu...

Vårt internet har vart nere och därför har jag inte kunnat blogga något. Men jag har gjort en massa andra saker istället..
 
Som att ha vart barnvakt, umgåts med vänner som jag inte träffat på länge och känt mig riktigt saknad och vilat och pluggat på madrassen Hanna sov på i lördags och som jag inte pallat ta undan hehe..
 
Jättefin bild, jag vet.
 
Idag går jag förresten på helg. Jag har lite lektioner imorn men jag har så mycket att plugga så jag får stanna hemma för att hinna med. Lite galet hur skolan fungerar nu för tiden, man får stanna hemma från skolan för att hinna göra det som staten tror man ska hinna med när man har tid över från skolan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0