One down, one to go.

När jag vaknade hade jag fått sms från skolan att psykolgin var inställd och då tyckte jag att jag lika gärna kunde skippa studiepasset också och fortsätta skriva mina kompletteringar hemma. Då behöver jag inte komma till skolan förän svenskan börjar vilket är halv två. Jag har legat kvar i sängen två timmar extra och dragit mig och sen har jag ätit ett mumsig frukost (ugnspannkaka-rester från igår hehe) och suttit och skrivit på psykologikompletteringen. Nu har jag skrivit i en och en halv timme och fått ihop lite mer än två sidor, vilket betyder att jag är klar! Jag ska bara korrekturläsa texten och sen skicka in den. Bara en kompletering kvar nu!
 
Riktigt nöjd, men fortfarande rätt sömnig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0