Angående dålig uppdatering

Jag är ledsen att jag bloggar så dåligt, men det är för att jag inte hittar så mycket värt att dela med sig av just nu.. Hoppas ni föredrar en dåligt uppdaterad blogg framför en massa dåliga och tomma inlägg. Så länge har jag det bra och pysslar på med mina julkallendrar, försöka komma ifatt i skolan gör jag också vilket går förvånandsvärt bra.
 
Övrigt har min syster flyttat in på mitt rum idag då det är för kallt att bo i gäststugan där hon bott sen hon flyttade hem igen i somras. Mysigt att dela rum igen, men jag förväntar mig en hel del bråk då jag har vant mig vid att bo ensam. Ett år av mitt arton år långa liv fick jag sova utan en snarkande syster i rummet - som sagt lite sötsurt.

Där borta ligger hon och försöker sova, jag antar att jag ska göra det med. Stor kram från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0