Direkt från min dagbok.

Jag är så jävla snurrig.
 
Gillar jag honom? Borde jag kontakta honom? Eller gillar jag han andra? Ser jag fram emot att träffa honom? Ska jag sova hos faster på fredag? Eller hos Kristin? Ska jag supa skallen av mig i helgen? Eller ta det lugnt? Vad ska jag packa? Ska jag stå på öppna huset? Ska jag fortsätta ljuga för mamma och pappa? Ligger jag i fas? Vart ligger jag efter? När blir jag frisk? Är jag en dålig vän som låter Hanna ta hand om xumban två veckor i rad? Kommer hon bli glad för julklappen? Hur blev jag skyldig alla en massa pengar? Hur blev jag av med alla mina pengar? När kommer det nya pengar? Hur mycket? Ska jag låna från mina sparpengar igen? Hur hamnade min telefonräkning som aldrig vart över 249 kronor helt plötsligt på 500 spänn? Skäms en vän över mig? Är hon arg för vad jag gjorde? Hur har jag lyckats tappa bort tre busskort på två veckor? Jag som aldrig tappat bort busskort förr. Hur kan min mobil ha 2% batteri kvar? Snurrar jag sönder? Pallar folk ens med det? Jävla piss.
 
Förlåt för ångestinlägg. Vet inte vad jag gör ens.

Kommentarer
Postat av: kristin

Ta det lugnt!! du börjar med katastroftänkande ibland men det är inte i närheten av att vara så farligt som du tror! (tror jag!) Kram!

2013-11-25 @ 19:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0