Jag såg en film igår som hette "Drive me crazy"

Den var gammal och mysig och påminde en hel del om 10 orsaker att hata dig, vilken är min absoluta favoritfilm. Men det var inte det som var det jag tänkte ta upp här, det jag tänkte snacka om var skådisarna. Massor av skådisar som var med i den här filmen är nämligen mycket kända nu - men var okända då. Det är som att se bebisfilmer av folk som nu alla vet vilka det är. Tänkte försöka bevisa detta lite...
 
 
Först har vi här trailern - ni kanske kände igen lite folk, men om inte...
 
Först har vi huvudpersonen, spelad av Nicole Maris, som också spelade Sabrina Tonårshäxan.
 
 
Sen har vi nästa huvudperson, spelad av Adrian Grenier, han kände ni nog igen. Om inte från hans roll i Djävulen bär Prada, så kanske från hans egna serie Entourage, eller allt annat han vart med i...
 
 
Nu.
 
Sen har vi Ali Larter, som nu spelar Niki/Jessica i Heroes.
 
Hon spelade någon sorts djurrättsaktivist...
 
Nu.
 
Och sen blev jag även glad att se Susan May Pratt som spelar bästa vännen både i den här filmen, och i 10 orsaker!
 
 
 
Och allra sist har vi Kristy Wu som bland annat spelat i Flight 29 Down. Jag hittade dock ingen bild av henne från den här filmen då hon hade en ganska liten roll, men hon spelade typ punkare vilket roade mig oerhört då hon typ är oskuldsfullheten personifierad i Flight 29 Down...
 
 
Sen måste jag ju bara nämna kläderna också. Och frisyrerna! Man kan inte annat skratta åt vad de har på sig, scen in och scen ut, det är hemskt att veta att vi snart kommer skratta likadant åt vad vi har på oss nu!
 
 
 
Förlåt att inlägget blev till typ en uppsats, ville bara dela med mig lite av mina skratt och förvåningar efter den här filmen. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0