Nu är jag hemma från Norrland

Och i Norrland har vi gjort massor av saker.
 
Vi har bakat massor.
Typ marränger.
 
Och creme brule
 
 
Och så har vi rensat och möblerat om i vardagsrummet.
 
Och röjt på tomten.
 
Jag är så sexig när jag sågar!
 
#Sexysisters
 
Och så har vi karvat pumpa.
 
 
Vi döpte den till Jack efterJack Skellington (och INTE Jack the Ripper eller Jack-o-lantern).
 
Och så har vi spelat galenpanna.
 
Och så har vi bakat vääärldens coolaste tårta till Ingrid som fyllde 16.
Tårtan tog över två timmar att baka då det var grund, fyllningar och glasyrer som skulle göras.
Och glöm inte den fantastiska älgen som jag gjort HELT själv för hand.
Ja, jag är äckligt stolt!
 
Och Ingrid blev ju glad iallafall. Grymt god var den också!!
 
Och så har vi ätit lunch i Härnösand också.
Ja det är typ det jag har gjort... Hoppas ni har haft det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0