Ännu en ovärd dag

Andra lektionen idag var inställd så vi hade bara en timmes lektion som inte ens var lärarledd. Jag hade ju lika gärna bara fått sova ut och sen plugga hela dagen hemma. Jag for i alla fall hem efter skolan och vilade lite. Sen vid halv fyra började plugga och nu håller jag fortfarande på, fem timmar senare. Mycket har jag kvar också och uppsatserna ska in redan imorn. Men jag har trots allt en tre timmars håltimme imorn och Julia lovade att hjälpa mig, så jag kanske hinner göra klart dom då, för snart orkar varken min kropp, mina ögon eller min hjärna mer.
 
Övrigt då? Jo, pappa bjöd på lunch på krogen.
 
Stig-Helmer joinade på bussen.
 
Och jag failade hårt med att använda markeringspenna på bussen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0