Det är för bra nu, sitter på pianot mellan flaskor, glas och fimpar

Gårdagskvällen spenderades med Julia, Kristin och Nathalie på Värmdö och vi hade en oförglömlig kväll på många sätt, haha! Nu mår jag bra igen, det är fånigt hur mitt humör växlar upp och ner men just nu har jag inga problem i världen, så det är bara att passa på och njuta.
 
Påväg ut åt vi bullar, fast Julia trotsade högtidsdagen och åt munkar, hur fel är inte det??
 
 
 
Sen skulle vi köra anden i glaset, men vi fick inte kontakt med några andar.
 
Så vi lagade middag istället.
 
Och spelade lite spel (Jag och Kristin blev ju lätt sagt krossade..)
 
Och sen fortsatte kvällen på ett kanske lite midre milt sätt, men fortfarande gryyymt roligt. Jag hade i alla fall en sån fantastisk kväll och jag har bara suttit och lett hela vägen hem (tre och en halv timme..).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0