En applåd till SVT

Många av mina vänner vet att jag älskar SVTs ungdomsserier, och jag vet att det är meningen att jag ska låtsas vara stor och cool och vuxen, men det är jag inte och jag tänker inte låtsas någonting. Under grymt många år har jag älskat de serier SVT slänger ur sig någon gång om året, och om ni inte följt någon av dessa tycker jag bara synd om er.
  • Guds Tre Flickor
  • Svaleskär
  • Williams Lista
  • Portkod 1321
  • Barnen på Luna
  • Värsta vännerna
  • Olivia Twist
Och självklart många, många fler. Jag vet att det inte är så bra skådisar eller handling, men jag kan inte annat än älska dom tafatta dialogerna och ungdomarna. Och nu så har det kommit ut en till på svtplay. Tio minuter i veckan, utspelar sig i ett stall, förutsägbara händelser, överdrivna karaktärer och samma skådis som i Svaleskär - jag vet att jag kommer kolla! Klicka på bilden för att se första avsnittet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0